Upcoming Odia Movie Video Songs (1st on Net)

Monday 2 March 2015

Boss Wife NIlima ର ଲାଳୁଆ ବିଆ କୁ ଶାନ୍ତ କଲି | 2017 New odia Sex Story

hello sanga mane kemiti achanti aasa kare sabu bhala re thibe. mu OSS(odia sex story) ra bahuta bada fan.odia re sex story padhile gote alaga type ra feeling aase so.aji mu mo jibanara kichi sata katha ku kahibaku jauchi aasa kare tama manku bhala lagiba.

    mu Rabi bbsr ra gote private company re job kare.office mo  Boss mote bahuta like karanti.mote se bahuta belive karanti.kichi bi kama padile  se mote kuhanti.mu bi boss ku bahuta respect kare. and boss mankar sabu kama  bahala re and theek re kare. mu pura boss ku patei rakhi thili.

        dina kara katha mu dine boss daki ki kahile rabi tame mo ghara dekhicha. mu kahili han sir. se kahile gote kama kariba. mu kahili sure sir.se kahile mu gote file ghare chadiki aasichi please tame tikia jaiki nei aase na. mu kahili theek achi sir mu abe jauchii dhariki aasuchi. mu sange sange boss nka ghara ku gali. calling bell marili . door kholi pare mu jaha dekhili nija aakhi ku bi belive kariparilini.dekhili sate jemiti gote pari. ki sundra hey god mu mo nija aakhi ku belive kari parilini.mu mane mane bhabili emiti sundara jhia kn sata re achanti. se jhia ta thila mo boss wife . se dekhi ba ku bahuta sundara thile. tanka name Nilima thila. age 30 heba. gotia chaula re gadha hoi  thile. dekhiba ku gora . aakhi re kala lgei thile and munda re sindura lagei thile sate jemiti gote pari. mu dekhu dekhu kahile tame rabi. mu  kahili han but aapana kemiti janile . khile tama boss abe phoen kariki kahithile. se kahile aasa vita ra ku aasa. kn pieba cha, coffe, ki thanda mu kahili kichi darakara nahi just tanda pani tikia dia. se thanda pani aani mote dele and mote mo front sofa re basiki kahile tama boss tama bisaya re sabu bele kahanti. tame bahuta bhala. mu kahili na mam semiti kichi  nuha.mu ta mo kama theek re kare. mam mo katha suni ki hasile se kahile aaji kali duniaa re tama vali pila miliba  bahuta kasta. mu kahili mam file se kahile aare ruha tikia basiki katha heba ta pare file neiki jiba. se mote direct pacharile aame tamara kete ta gf achi. mu mam i am singel. se kahile tame micha kahucha . mu kahili sata mam. se kahile kan mam mam mam sabu bele kahucha . mote tame nilima daka bhala heba. mu dari gali kahili sir janile mote job ru bahara kari debe. se khile aare office tame jaha kahile chaliba but tame ghare nilima dakile mote bhala lagiba. mu tama boss ahi bisaya re kichi kahibini.ok nilima and smili kali se bi smile kale. but mote tanka smile  kichi alaga alaga type ra lagila. and mote tanka aakhi dekhi lagila sate jemiti se kichi khojuchanti. se mote kahile aame friend hoipariba ki?. mu kahili han nilima ji kanhiki nuha. we are friend. mu kahili mu jauchi late hoigalani. se kahile hau jao tame. mu jiba time re se kahile ruha tama phone number dele  kichi problem achiki. mu kahili na kichi problem nahi mu mo phone number deli and byee kahiki aasili.

then 2 dina pare eveing mote gote unknow number ru cal aasila. mu hello kahile. se hello kahile jane girls voice suna gala.mu pacharili kia se kahile kan jani paruna. mu kahili na. se kahile kn je number deiki jani paruna.mu kahili sory mu jani paruni. se kahile mu nilima kahuchi. mu kahile oooo mam tame. se kahile puni mam kahila. oooo sory nilima. mu kahili aaji kemiti mo katha mane padhila. se kahile ghare basi bore lagu thila so tama katha mane padila ta cal kari deli. mu kanhiki sir nahanti ki. na se MARKET ku jaichanti.ta emiti tikia time katha hela pare se kahile tama aasileni rahuchi byee pare katha heba.

   emiti sir ghare nathila time aame sabu bele katha heu. sir jete bele office kama re bahara ku jaanti se aame dina re and rati sara katah heu. dine se mote pacharile tama ra gf achi. mu kahili na. se kahile michuaa. tamara gf nahi. mu kahili gf thile kn tama saha katha heba miliba ki? se kahile sata katha. emiti katha heu heu se dine mote i love you kahile. mu kahili but tame married se kahile mu kichi bi janini only know that i love you. se kahile jadi tame mote i love you na kahiba mu hata kati debi and sucide kari debi. mu darigali. se kahile really i love you..mu  bi i love you too kahili se kahile gote kiss dia. mu ummmmmaaaaa kahi gote kiss deli. se mote ummmmaaaaa....mo dhana kahiki gote kiss dele and mu kahile nilima tame sata re bahuta beautifull. se kahile thnx.

abe aame sabu bele phone katha heba time kiss chumaa chati heuthila. thire thire phone aame abe sex bisaya re katha heba ku lagilu. dine mu emiti phone re katha heba time re se kahile kn emiti phone sabu bele kariba na sata kichi kariba. mu kahili tame jebe kahiba mu ready achi. se kahile tama boss aau 2 dina pare delhi jibe tame aasiba ta? mu kahili tame dakile sure jibi. se kahile dakuchi ta plz aasiba. ok ..sure my sweet heart darling mu sure jibi.

2 dina pare boss office kama re delhi jiba ku ready hele. mu tanku neiki  evening re airport re drop kari deli and se delhi chali gale. boss jiba pare nilima mote cal kariki kahile tame direct mo ghara ku aasa . rati re aama ghare rahiba and dinner bi kariba.mu ok darling kahiki cal kati deli. then mu boss ghara ku gali.

door khola thila. mu jiba time dekhili nilima basichi mu kahili kn karucha? mu se kahile tama ku wait karithili ate let kn kala je mu kahili traffic jam thila. se gote red color night dress pindi thila and kam make up hothila. light re se gote pari vali dekha jauthila. se uthi aasi mo hata ku vidi nei mo lip ku pagala vali kiss kariba re lagile mu kichi bi bhabi parilini. mu jani gali se bahuta sex vokila achi so chup hoiki tiaa heli se pura pagala vali  mote kiss kari re lagila. mo shirt bottam ku chindei dela. mu aau nija ku contol kari parilini. mu bi taku tani aani ta lip chusi ba re lagili.ta jiva ku mo pati re varti kari chusi ba re lagili aau gote hata re ta dudha ku chipi ba re lagili. mu tikia jora re ta dudha ku chipi deli ta pati ru aaaaaaooooooooooohhhhhhhhaaaaa sound baharila. mu ta sound siniki out of contol hoigali.
se mote kahile kn athi emiti mo saha tiaa tiaa  etiki kariba na. mu ta katha suni ta ku mo hate  uthei ki bed room ku nei gali bed re pakai deli.. and ta upare vokila bagha vali chadhi gali.tara sabu dress kholi deli mu ta khola deha ku dekhili nija aakhi ku belive kari parini.ta deha pura lahuni pari gora thila and ta dudha size 36 heba. dudha upare brown color ra gote nipil thila. bahuta mast laguthila.
mu aau nija ku control kari parilini mu ta gote dudha ku pati re chusi ba re lagili and aau gote dudha ku hata re bahuta jore dali ba re lagili se ooooooohhhhhmmmaaaaaaaaaaahhhhhhh heuthila. mu taku pacharili kn boss tama ku kebe emiti genhu nathile ki se kahile na tama boss sabu bele khali kama kama se mote jama bi diantini.tanka banda ta bahuta chota.se 5 minute ru bahuta time genhi parantini. mu marriage dina tharu kebe bi bhala re sex karini. aaji mote tame kemiti genhiba dekhibi. mu kahili aaji mu tama ku swarga ra sukha debi kahiki ta red color ra fully clean shave bia ku chusiaa ba re lagili. se aaoooooaaaaaahhhmmmmmaaa.. kahi mo mund chuti ku bahuta jore tani dharila. kichi time pare aame 69 hoigalu se mo banda ku and mu ta biaa chusi ba re lagili 10 min pare se ta bia ru sabu rasa chadi dela. mu sabu rasa chati chati safa kari deli ta bia rasa bahuta test thila. 15 min pare mora bi sabu rasa bahari gala mu vokila kukura vali mo bandara sabi chati chati safa kari dela and mo banda ku lalipop vali chusi ba re lagila.

se kahila aau contol kari heuni plz mote genhi dia mo biaa ku santi kari dia. mu mo banda ku ta biaa upa re ghasi ba re lagili se bahuta adhika garama hoigala. mo banda ku neiki ta biaa re vari kari dela. mo banda upare chapa lagei dela.se ta gandi ku tala upara kala mora bi gote jos aasigala mu jora re gote dhaka deli se aaaahhhhaaaaaoooommmmhhhh... kahi chilei ba re lagila. mu tikia time genhi ba stop kari delia and se chup hela pare puni genhiba start kali taku bahuat maza lagu thila se bi mo saha tala deu thila.romm sara pacha pacha .......sound re puri uthu thila. mu taku 30 min genhila pare mo Rasa bahariba time aasi gala mu taku pacharili kn karibi. se kahila ta biaa re sabu rasa chadi deba pai. mu ta biaa re sabu rasa chadi deli.  and upa re soi rahili ta dudha ku pati re purei chusi ba re lagili.
10 min pare mo banda aahuri thare thiaa hoigala mu abe dogy style re gandi marili. se dina rati re 8 thara genhili. boss assiba paryanta aame 3 dina sabu bele ginha ginhi helu. jete bele boss bahara ku jaanti  aame sabu sex karu and dukha katha hela je. abe boss nka mumbia transfor hoijaichi so mu aau sex kari paruni only aame phone cal re sex karuchu abe. happy news is that se abe mo pila ra maaa heba ku jauchi and mu bahuta khusi and boss bi bahuta khusi and boss sabu office loka ku party deba ku daki chanti...
Share:
(Sex Bhauja New Odia Video Download)

2 comments:

  1. Mate BHI tanka no diya..call@9114135103

    ReplyDelete
  2. Bhai se maal raw no ta text ki watsapp karibaa...mu BHI tike taku gehinbi...@9114135103

    ReplyDelete

Popular Posts

Powered by Blogger.